Astarta ServiDesk
 
 
 
	
Astarta ServiDesk je systém, ktorý sme vyvinuli na zlepšenie komunikácie s našimi zákazníkmi a slúži na zapisovanie incidentov a porúch systémov výhradne pre klientov spoločnosti ASTARTA. Je prevádzkovaný 24x7 (nepretržite) na verejne prístupnom internetovom serveri.   
	 
	http://www.astarta.sk/support
	 
	 
	 
	Prečo je odporúčané používať Astarta ServiDesk?
	 
	- 
		problémy sa riešia v poradí, v akom sú zapísané
 
	- 
		čas výskytu incidentu je jednoznačný
 
	- 
		môže sa určiť priorita problému
 
	- 
		váš problém nikdy nezapadne a nebude zabudnutý
 
	- 
		možnosť jednoducho zhodnotiť náš výkon
 
	- 
		zhromažďovanie dát, ktoré sú jednoducho vyhodnotiteľné - umožní zlepšovať výkon našich technikov
 
	- 
		možnosť použiť už raz vyskúšané postupy pri náprave poruchy - naši technici môžu efektívnejšie pracovať
 
	- 
		systém je dostupný aj mimo prevádzkovej doby telefonickej podpory (hot-line)