Naše opatrenia v čase pandémie COVID-19
Vzhľadom na to, akú dôležitú úlohu zohráva naša spoločnosť v udržiavaní prevádzkyschopnosti infraštruktúry a podpory pracovníkov našich klientov, sme sa rozhodli urobiť následné opatrenia na zachovanie rovnováhy medzi hygienickými a prevádzkovými opatreniami. Vzhľadom na to, že našu prevádzku nemôžeme prerušiť, sme museli pozmeniť spôsob práce, aby boli naši zamestnanci a klienti v bezpečí.
Prijali sme tieto opatrenia:
-
na pracovisku udržiavame zvýšenú čistotu aj pomocou dodatočnej dezinfekcie
-
máme dohodnuté postupy, aby sme v maximálnej možnej miere minimalizovali náš osobný kontakt, to znamená, že vždy je u nás v kancelárii len jeden technik
-
v maximálnej možnej miere pracujeme oddelení od seba z domova
-
na našom pracovisku sú zakázané návštevy
-
ak sa potrebujeme prepraviť na miesto zásahu, a je potrebných viacej technikov z našej strany, vždy sa prepravuje každý samostatne v aute
-
dodržiavame pokyny vládnych a zdravotníckych orgánov podľa konkrétnej lokality
V prípade, že bude mať nejaký zamestnanec podozrenie, že bol vystavený riziku nákazy COVID-19 alebo to potvrdia testy, budeme postupovať podľa nasledovného krízového plánu:
-
bude mať povinnú karanténu
-
oznámime túto skutočnosť všetkým, ktorých sa to týka a mohli byť vystavení nákaze
-
bude prevedená dodatočná a dôkladná dezinfekcia pracoviska
-
v prípade nutnosti uzatvoríme pracovisko a budeme poskytovať služby z home-office
Podpora používateľov:
Podpora prebieha v obvyklých časoch a na obvyklých kontaktných číslach, to znamená, že ak bude požiadavka na zásah, tak sa postupuje štandardným spôsobom a to zapísaním do Astarta ServiDesku resp. následným zavolaním na obvyklé telefónne číslo, kde bude pripravený náš technik na vzdialenú podporu. Čo sa týka obvyklej údržby infraštruktúry a profylaktiky, táto bude prebiehať ako obvykle v plnom rozsahu a na diaľku, aby sme zabezpečili spoľahlivý chod všetkých IT systémov.
V prípade nutnosti, prídeme na miesto k zásahu ku klientovi pri dodržiavaní všetkých odporúčaných hygienických opatrení. Ak je to možné, žiadame na čas zásahu vyhradenú miestnosť v priestoroch zásahu, aby sme v maximálnej miere zamedzili sociálnemu kontaktu a tým aj nežiadúcemu rozširovaniu vírusu.
Dodávka tovaru:
Využívame v maximálnej možnej miere služby kuriérskych služieb a ak to povaha výrobku dovolí, volíme túto cestu.
Záručný servis:
V prípade záručného a po-záručného servisu sa zariadenie posiela kuriérom do autorizovaného servisného strediska (tieto momentálne umožňujú iba takýto spôsob dopravy). Je možné, že čas opravy sa predĺži práve o tieto časy potrebné na logistiku. V autorizovaných servisných strediskách nie je možné opravy realizovať na počkanie, či už sprostredkovane našim pracovníkom, alebo priamo používateľom zariadenia.
Posledná aktualizácia: 20.04.2020